2014. április 27., vasárnap

5. rész


Fordulatok

  - Lilly, gyere velem egy percre! - mondta Zoe, majd maga után húzott a pult mögé.
  - Mi a baj? Mindjárt kezdődik a buli és nekem ott kell lennem! - közöltem vele a tényeket.
  - El kell innen menned! - kiáltott rám. - Nem akarom, hogy bajod essen! Ezek veszélyesek!
 - Persze! Csak féltékeny vagy! - néztem rá szúrós szemmel. - Tudom, hogy te vagy a bár sztárja, de szerintem nem fogsz belehalni, ha csak második leszel! 

  
  Nem hagyta védekezni, hanem a zene hallatára a pultra ugrottam. Rengeteg szem meredt rám. Kíváncsi és perverz tekintetek. Élveztem, hogy mindenki bámul. Hát még mi lett akkor, amikor énekelni kezdtem és táncolni! Olyan buli kerekedett, amilyet még csak a filmekben láttam. Igaz, otthon soha nem engedtek partykba, hogy ne hogy olyan legyek, mint Zoe. Megértettem végre, hogy miért is jött el! Ez fantasztikus! 

  Már vagy éjfél körül járhatott az idő, amikor éppen a tetőfokára hágott a hangulat együtt táncoltam egy pár jóképű de totál részeg sráccal. Ekkor egy váratlan csapás ért, egy olyan dolog, amire egyáltalán nem számítottam: a szüleim és Luke álltak az ajtóban. Hirtelen ledermedtem. Láttam ahogy Zoe is lefagy. Szörnyű volt látni a szüleim és Luke csalódott arcát! 

   A szüleim nagyon fiatalok. Sokszor bántották őket is és minket is emiatt. El sem tudtam képzelni, hogy mit érezhettek akkor, amikor beléptek! Mindkét lányuk egy bárba riszált. Hogy kerültem ide?
   Sírva kifutottam a hátsó kijáraton. 

  Leültem a földre és csak sírtam. Úgy gondoltam, hogy mindent el fogok veszíteni, mint annakidején Zoe! Tudtam, hogy neki most megbocsájtanak, mert megbánta, de velem mi lesz? Félek. Mindenki csalódott bennem és el fognak hagyni! 
  Nagy önsajnálatom közepedte egyszer csak Luke ült le mellém.
   - Szóval ezért voltál velem ilyen szemét a délelőtt? - kérdezte miközben mélyen a szemembe nézett. 
   - Nem! A hazugságod miatt! - kaptam el a tekintetem az övéből.
   - Miről beszélsz? - nézett rám kikerekedett szemekkel.
   - Tudod, te és Chloe!
   - Ja, igen ő a mostohatesóm! De miért kell ezen kiakadni? - mondta ezeket a szavakat.
   - Nem a barátnőd?! -kérdeztem hitetlenül.
   - Dehogy is! Honnan veszel ilyeneket?! - nézett rám egy kicsit dühösen.
   - Chloe és Max mondta! - áltam fel védekezőn.
   - Azelőtt, mielőtt Max megcsókolt volna? 
   - Igen. -mondtam olyan halkan amennyire csak lehetett.
   - Lilly! Chloe ki nem állhat engem, ahogy mostanába Max sem! - mondta. - Lilly, Max szerelmes beléd és mindent megtesz azért, hogy elvegyen tőlem!
    - Elvegyen tőled? - néztem értetlenül Luke szemébe.
    - Igen, tőlem, mert te az enyém vagy! - mondta, majd megcsókolt.


  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése