2014. április 22., kedd

4. rész


A találkozás

   Másnap tényleg elmentünk vásárolni, csak hárman! Igen, amikor kiléptem az ajtón megláttam, hogy Luke ül a söfőr helyén. Azóta sem beszéltem sem vele, sem Max-szel. Beszáltam az autóba. 
 - Sziasztok! - köszöntem.
 - Szia! - mondták egyszerre.
 - Hogy vagy? - kérdezte Luke.
 - Remekül! - válaszoltam vadan, mert ugyebár este kezdek.
 - Rég beszéltünk. - mondta ismét.
 - Sok dolga volt! - szólt közbe Chloe. - Inkább az útra figyelj és ne dumálj! 
   Ez egy kicsit erős volt. Nem értem Luke-ot, hogy hogyan bírja ki. Én sokkal jobb vagyok nála! Szerintem.
   Megérkeztünk a bevásárlóközpontba, ahol felpróbáltunk elég sok ruhát, Luke örömére.

  Végül, amikor én mentem bemutatni a választásom Cara-nak és sajnos Luke-nak, a fiú nagyon elcsodálkozott, aminek azért egy kicsit örültem!


 - Jól van kislány! -  dícsért meg Cara miközben körbejárt. - Mi a véleményed, baby? 
 - Nagyon ... - kezdte volna de félbeszakítottam.
 - Nincs szükségem a véleményedre! Tudom mi kell most nekem és ez kell! - állítottam határozottan.
   Ebben a pillanatban megszólalt a rádióban Demi Lovato-tól a Give Your Heart A Break (https://www.youtube.com/watch?v=1zfzka5VwRc). Gondoltam meglepem egy kicsit Cara-t. Elkezdtem táncolni és énekelni. 

 - Nem is tudtam, hogy ilyen jó hangod van! - mondta Cara. 
 - Én se! - szólt Luke.
 - Hányszor mondjam el, hogy nem érdekel se a véleményed, se semmi, ami hozzád kötődik! - szóltam rá Luke- ra.
  - Tényleg kussolhatnál már egy kicsit Luky! - mondta Cara. - Olyan vagy mintha bele lennél zúgva!
  - Még csak az kéne! - mondtam lenézően. - Az idegeimre menne! 
  - Mint nekem! - szólt Cara.
    Miután kifizzetük a ruhákat beültünk az autóba és elindultunk. Egyszer csak megszólalt Cara:
  - Lilly, gyere csak, súgjak valamit! - közelebb hajoltam.  - Tudod mit? Legyél a bár énekese! Úgy is Zoe közelébe kerülsz!
   - Rendben!

* Este 8:30*

  - Szia! - szálltam be a kocsiba, amit Cara vezetett. - Miket is kell majd énekeljek?
  - Bulisakat! - válaszolt. - Mint a délelőtti. Popot.
  - Ok. Táncolnom is kell, majd? - kérdeztem. 
  - Persze! Te leszel a sztár! A pulton fogsz táncolni! - mondta nagy átéléssel.
  - Szuper! Már alig várom! - tetszett az ötlet.
  - Ez a csaj kell nekem!
    Amikor megérkeztünk hosszú sor állt a bár előtt.
  - Nyugi fiúk, jövünk! - mondtam a nagy termetű pasiknak.
  - Ki ez az újonc szépség? - kérdezte az egyik izomagy. 
  - A legjobb! - mondta Cara. 
    Bementünk és megláttam, ahogy a tesóm szinte egy száll semmibe ül egy asztalnál. Felnézett és elállt a szava!

 - Te ... te ... Mit keresel itt? - mondta elképedten.
 - Utánad jöttem, csak, tudod rám ragadt az a rosszaság, ami a levegőben van! - válaszoltam vagány csaj módjára. - Örülsz nekem?
 - Persze! - mondta, majd megöleltük egymást.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése