2014. április 19., szombat

3. rész


Chloe és a csók

  Miután Luke hazament egy kis házberendezésbe kezdtem. Imádom az élénk színeket. Ezért a házat is ilyen színű tárgyakkal rendeztem be. A végeredmény nagyon tetszett.

  Pont amikor leültem volna egy kicsit pihenni megcsörrent a telefonom. Luke volt az.
 - Szia! - köszöntem. - Már is hiányzom?
 - Szia! Ez természetes! - mondta. - De most nem csak azért hívtalak. Át tudnál jönni egy kicsit?
 - Persze, de Max nem fog haragudni?
 - Nem. Ez most fontos! - mondta komoly hangon.
  Gyorsan felvettem egy elviselhető szerelést. Mivel a vihar után kimelegedett az idő ezért egy könnyed barna összeállítást választottam.
  Gyorsan átszaladtam a szomszédba, hogy lássam mi az a komoly dolog, amiért hívtak. Amikor bekopogtam Max nyitott ajtót.  Betessékelt majd a nappaliba vezetett, ahol is egy nagyon szép lány ült a kanapén Luke-kal szemben. 

 - Szóval te vagy Lilly. - mondta sejtelmes hangon. - Egyáltalán nem hasonlítasz Zoe-ra!
 - Te ismered Zoe-t? Hol van? - háborodtam fel. - Vigyél hozzá!
 - Hohó, csillagom! - mondta ugyanazzal a hangnemmel, ami nekem egyáltalán nem tetszett. - Először is örülnék neki, ha Lucky kifáradna a szobából.
    Luce engedelmeskedett, de még mielőtt kiment volna a fülembe súgta:
 - Vigyázz ezzel a lánnyal! 
    Miután Luke kiment és bezárta az ajtót Chloe maga mellé ültetett, majd kezdte:
 - Másodszor is, a nevem Chloe Mendez és a város leghíresebb bárjának, a Venezuelának vagyok a vezetője. Igen, ismerem a tesódat és el is tudlak hozzá vinni, csak ... - tartott egy kis szünetet. - Nem ingyen! ...
  - Mennyi pénzt kérsz? - vágta közbe. - Bármennyit adok csak vigyél el hozzá!
  - Lassan a testtel! Nekem nincs szükségem pénzre, csak ... - megint szünetet tartott. - Alkalmazottra.
  - Hogy mi?! - kérdeztem felháborodva. - Azt akarod, hogy álljak be rosszlánynak a bárodba, azért, hogy lássam a tesómat?!
  - Hohó, nem ezt mondtam! - mondta csitítón. - Bármi lehetsz: bárpultos, pénzszedő és az is, amit te mondtál legalább 2 hónapig! Ha nem az nekem nem gond, de akkor soha nem fogod megtalálni Zoe-t! Teszek róla!
   - Adj 10 percet! - mondtam.
   - Rendben! De azt is tudnod kell, hogy bármit választasz ahoz meg kell változnod, nem lehetsz majd ilyen jókislány hangulatu! 
   - Tudom!
    Teljesen összekavarodtam. Én egy bárban! Hogy süllyedhetett le ennyire mélyre Zoe? Remélem nem a legrosszabb állásban van.
   - Zoe mit dolgozik? - kérdeztem.
   - Táncospincérnő! - válaszolt.
   - Az milyen?
   - Ő a bár sztárja! - válaszolt. - Ő viszi ki az asztalokhoz az italokat és közbe táncol is! De keményen!
    Szóval elég vad kell legyen. Na mindegy!
   - Rendben, akkor én is az leszek! - válaszoltam határozottan.
   - Te?! - mondta tátva maradt szájjal.
   - Miért? Igazán jól táncolok!
   - Mutasd meg! - mondta határozottan.
   Nevetségesnek tartottam a dolgot, de Zoe-ért mindent, tehát táncolni kezdtem.

  - Na jó! Elég! - mondta mire megálltam. - Egy kicsit csiszolunk rajta és jó lesz! Fel vagy véve! 
  - Szóval segítesz nekem? - kérdeztem mosolyogva.
  - Igen, csak nehogy utána meglepetés érjen! - mondta. - Holnap elviszlek vásárolni a szomszéd városba. 1-re itt vagyok! 
  Már indult volna kifele az ajtón, amikor hirtelen eszembejutott valami.
  - Várj egy percet! - kiáltottam utána, mire megállt. - Ne mond el a fiúknak! Kérlek!
  - Rendben! - mondta, majd visszaült a kanapéra. - Egyébként, te Max barátnője vagy?
  - Nem! - válaszoltam meglepetten. - Miből gondoltad ezt?! Ez olyan, mintha azt kérdezném, hogy te jársz Luke-kal?!
  - Igen! - válaszolta. 
  - Mi igen? - kérdeztem.
  - Járok Luke-kal. - mondta. - Már 2 éve! Nem mondta?
  - Jaj, persze! Bocsi, csak elfelejtettem! - nyugtattam meg, habár belül egy késszúrást éreztem. - Bocsi, de most már mennem kell! Szia!
   Még hallottam egy halk sziát, de nem törődtem vele. Kivágtam az ajtót és siettem a kinti ajtó felé. Csak egy megvető pillantást vetettem Luke-ra, aki azonal vette az adást és lesütötte a szemét. Max azonban utánam sietett és az ajtónál utol is ért.
  - Mit mondott az a szemét neked?! - kérdezte. - Egy ilyen szép és okos lánynak nem kell elhinni, amit egy ilyen mond! Vagy csak megtudtad, hogy ő Luke barátnője? Azért néztél így rá? Figyelj, tudom, hogy nem viselkedtem valami kedvesen a tegnap, de csak azért, mert féltékeny voltam Luke-ra! Lilly én mindig itt leszek melletted és itt is akarok lenni, mert szeretlek! - mondta, majd hirtelen megcsókolt, és én elkövettem azt a hibát, hogy visszacsókoltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése